پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

به وبلاگ پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران خوش آمدید.
هدف از تشکیل این وبلاگ اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن فایل های مورد نیاز محققین و پژوهشگران محترم می باشد.
خواهشمند است در همین راستا، نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات خود از طریق بخش "تماس با ما" اقدام فرمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ابزار نظر سنجی


رییس اداره پژوهش و فناوری اطلاعات حفاظت محیط زیست استان تهران از راه اندازی سامانه جامع خدمات پژوهش و فناوری اطلاعات و همچنین رونمای از نسخه 9.3 سامانه اتوماسیون اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، محمدرضا خویشتن دار با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی رایانه ها و تجهیزات وابسته و نیز تسهیل در خدمات دهی رایانه ای به همکاران ،سامانه جامع خدمات اداره پژوهش و فناوری اطلاعات اداره کل که به همت کارشناسان این اداره  طراحی شده، از امروز راه اندازی و در دسترس قرار گرفته است.

وی همچنین به رونمایی از ویرایش جدید اتوماسیون اداری این اداره کل اشاره کرد و افزود: نسخه اتوماسیون اداری اداره کل  از 8.5 به 9.3 ارتقا یافته و از صبح امروز در دسترس کارکنان قرار دارد که در این ویرایش ضمن رفع مشکلات نسخه قبلی، دسترسی به نسخه موبایل از قابلیت های ویرایش جدید این سامانه می باشد.

خویشتن دار در پایان تصریح کرد: به منظور تسهیل در اختیار گذاردن نرم افزار های مورد نیاز ادارات تابعه، آموزش و اطلاع رسانی های لازم وبلاگ این اداره به نشانی www.tehran-doe.blog.ir  هم اکنون در دسترس می باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی