پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

به وبلاگ پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران خوش آمدید.
هدف از تشکیل این وبلاگ اطلاع رسانی و در اختیار گذاشتن فایل های مورد نیاز محققین و پژوهشگران محترم می باشد.
خواهشمند است در همین راستا، نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات خود از طریق بخش "تماس با ما" اقدام فرمایید.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ابزار نظر سنجی


سومین نشست منطقه ای آموزش، پژوهش و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست 15 دی ماه به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست پام، صدرالدین علیپور مشاور ریاست سازمان و سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر گفت: این نشست از سلسله نشست های حوزه معاونت آموزش و پژوهش در مناطق 6 گانه کشور می باشد که در روزهای 15 و 16 دی ماه 95 با حضور مدیران کل، معاونین فنی و نظارت و پایش و روسای ادارات آموزش و پژوهش ادارات کل حفاظت محیط زیست استانهای اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد و مدیران حوزه  معاونت آموزش و پژوهش سازمان به منظور بررسی سیاست ها و برنامه های حوزه آموزش و پژوهش و مسائل  و مشکلات ادارات کل منطقه  در این زمینه، برگزار می شود.

دراین نشست، همچنین گزارش نهایی طرح های پژوهشی انجام شده در ادارات کل استانی توسط مجریان مربوطه ارائه و مورد ارزیابی اعضای کمیسیون پژوهشی سازمان قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی